Zdravie » Výživa | 5. marca 2014

7+1 spôsobov, ako počas obeda chudnúť

Opýtajte sa kohokoľvek, kto dosiahol svoju vytúženú postavu, ako to urobil, a určite spomenie kontrolu porcií jedla. V skutočnosti práve to môže maximálne ovplyvniť vaše úsilie schudnúť. Naučte sa niečo o veľkostiach porcií,  ako sa vyhnúť prejedaniu hoci, aj zdravého jedla.

1. Rozdeľte jedlo na menšie porcie
Namiesto použitia jedného veľkého hrnca na uskladnenie potravy do chladničky, použite ich niekoľko menších. Týmto spôsobom, keď sa dostanete do chladničky a nájdete niečo k ohrevu, vezmete si len časť. Zmenšovanie porcií takýmto spôsobom vám môže priniesť  obmedzenie príjmu potravy bez dodatočného úsilia.

2. Povedzte áno šalátom
Jesť šalát pred obedom alebo pred večerou je istý spôsob, ako sa udržať od prejedania. Pomôže vám to obmedziť chuť k jedlu a dá vám pocit sýtosti oveľa skôr. Samozrejme, nehovoríme o troche ľadového šalátu.

3. Chce to mini stravovanie

Čo to znamená? Že budete niečo malé zobkať po celý deň. Môžete sa tak uistiť, že hladina cukru v krvi zostane v rovnováhe. Mini jedlá udržia vašu váhu a udržia aj energetickú úroveň vyššie. Mini jedlá sú zďaleka najlepší spôsob, ako zabrániť prejedaniu sa, pretože nebudete mať nikdy príliš hlad a nestratíte kontrolu nad svojím jedlom.

4. Odkladajte ďaleko hrnce
Nemajte položený riad s jedlom stále na stole, inak si budete donekonečna naberať. Držte vaše misy od stola čo najďalej, aby nebolo moc jednoduché si naberať druhé a tretie porcie. Pamätajte, žalúdku trvá asi 20 minút, keď začne dávať mozgu signál, že už je plný.

5. Rozdeľte sa so svojím jedlom
Urobte si obed ako ho vždy chystáte pre seba, ale rozdeľte ho pre dvoch. Zdieľané chutí oveľa lepšie a ešte aj iným poslúži. Pokiaľ ste v reštaurácii, nechajte si zbaliť hneď polovicu prineseného jedla ešte predtým, než sa do neho pustíte.

6. Detské porcie sú fajn
Objednajte si detské porcie jedla, takto môžete mať lepšiu kontrolu nad jedlom a navyše ušetríte aj peniaze! Nehanbite sa objednať si detské jedlo, veď o nič nejde.

7. Servírovacie štandardy
Naučte sa dodržiavať pri stolovaní štandardné veľkosti porcií. Majte na pamäti zásady, že porcia mäsa má mať veľkosť balíčka kariet alebo audio pásky. Správna porcia prílohy je 1 hrnček zemiakov alebo ryže. Cestoviny by sa mali vmestiť do tenisovej loptičky.

8. Doprajte si
A konečne, v neposlednom rade ... treba si občas dopriať!
Liečba raz za čas "zakázanou" potravinou vás bude udržiavať namotivovaných, nebudete mať pocit depresie, ktorý môže viesť k prejedaniu sa, keď vám chýba obľúbená maškrta.  

Autor: Simona

Mohlo by vás tiež zaujímať...

Príjem vs. výdaj - to je základná rovnica, ktorú by ste si pri snahe o schudnutie mali sledovať. Prijmite menej, vydajte viac a ste na správnej ceste. Pozor však na to, aby ste sa nenechali oklamať veľkosťou porcií. Viac v článku Uberte si z taniera 500 kalórií

Zdieľať na Facebooku
 
Porno odhalenia, ktoré prekvapia...

Ďalšie články zo sekcie  Zdravie | Výživa

Praktická Žena.sk

Menštruačný kalendár

Praktická Žena.sk

Trápi Vás nadváha?

Vypočítajte si BMI

cm
kg

Neviete čo znamená BMI? Kliknite, a dozvite sa viac

Kontakt na redakciu

redakcia@zena.sk

Aktuálne | Katalóg firiem | Mapy | Doprava | Email | Žena | Magazín | Automix | Lepšie bývanie | Kultúra | Bulvár | Referáty | Blogy | Menu | Počasie | Reality | Slovníky | Zľavy | Súťaže | Pohladnice

centrumholdings.com | O nás | Voľné miesta | Kontakty | Centrum.sk

Copyright © 2014 centrumholdings.com - všetky práva vyhradené. Publikovanie alebo šírenie obsahu je zakázané bez predchádzajúceho súhlasu.