Zdravie » Choroby | 10. júla 2012

10x ako rýchlejšie páliť tuky

Vyčarujte si zdravie, silnejšiu imunitu a rýchlejší metabolizmus jednoduchými a výživnými spôsobmi.

Jedzte dostatok jedla
Je veľmi bežné, že ľudia pri diétach jedia príliš málo. Zo začiatku môžu chudnúť, ale telo je múdrejšie ako my. Začne premýšľať, pretože chce prežiť a to znamená aj spomaliť svoj metabolizmus. Sčítané a podčiarknuté, budete hladovať, ale nebudete ani ďalej chudnúť.  Znížte preto radšej príjem kalórií, ale nie na minimum a viac cvičte.  

Jedzte častejšie
Snažte sa jesť 5-6 malých jedál denne. Nenechajte sa príliš vyhladovať medzi jedlami. Neustálym prísunom jedla je váš metabolizmus pod paľbou.

Raňajkujte
To je predsa jednoduché! Tým, že si niečo dáte do žalúdka skoro ráno, keď sa prebudíte, nakopnete aj vaše telo. Budete spaľovať viac paliva. Vaše telo bude viac tolerantné ku glukóze v dopoludňajších hodinách, takže môžete do seba dostať dosť sacharidov. Boli ste v režime hladovania celú noc, a potrebujete teraz palivo.

Jedzte viac bielkovín
Proteín je látka výborná pre svaly, nutná pre ich rast. Proteín obsahuje aj viac dobrých kalórií. Takže, ak nemáte dostatok bielkovín, začnite ich jesť.

Jedzte viac vlákniny
Vláknina je ďalším dôležitým prvkom pre vaše telo. Aj jej malé množstvo zvyšuje metabolizmus. Je tiež skvelá pre váš tráviaci systém.

Budujte si svaly
Čím viac svalovej hmoty máte, tým rýchlejší je aj váš metabolizmus. Pretože svaly jedia tuky, budete zdravá a štíhla.

Pracujte nohami
Hmotnosť je dôležitá pre celkovú svalovú rovnováhu. Nohy sú často zanedbávané pri cvičení, hlavne muži sa orientujú skôr na prepracované bicepsy. Vaše nohy majú veľkú svalovú hmotu, ak s touto hmotnosťou budete spaľovať viac energie, tým zvýšite svoj metabolizmus, len prostredníctvom cvičenia.

Vyhnite sa alkoholu
Alkohol je zlý pre váš metabolizmus. Pôsobí proti nemu a spomaľuje ho. Vyhnite sa jeho pravidelnej konzumácii.

Zvýšte vedľajšie telesné aktivity
Buďte aktívni aj na krátkodobé impulzy, ktoré posilnia váš metabolizmus. Pridanie nejaké ďalšie pohybové aktivity počas dňa. Zaparkujte svoje auto trochu ďalej od práce a choďte pešo. Vybehnite do firmy po schodoch namiesto výťahom. Jednoducho buďte viac aktívni počas dňa, vďaka rôznym náhodným športom.

Milujte sa
Aj sex sa počíta ako aeróbna aktivita. Ak vaša tepová frekvencia prudko stúpa, čo by aj mala, budete viac kreatívni aj aktívni v spálni, vďaka prekrveniu mozgu a celého tela. Tým viac potenciálnych kalórií môžete spáliť. Výskumy ukazujú, že sex netvorí iba hlboké chemické spojenie medzi vami a vaším partnerom, ale tiež precvičuje svaly panvového dna. 

Autor: Elie

Zdieľať na Facebooku
 
Ako sa muži do nás zamilujú?
Exkluzívny darček z kameňa!

Exkluzívny darček z kameňa!

Foťák, statív, púzdro, batéria.

Foťák, statív, púzdro, batéria.

Krásny šperk pre polovičku.

Krásny šperk pre polovičku.

Kliknite pre ešte krajšie a štedrejšie Vianoce Kliknite pre ešte krajšie a štedrejšie Vianoce Kliknite pre ešte krajšie a štedrejšie Vianoce

Ďalšie články zo sekcie  Zdravie | Choroby

Praktická Žena.sk

Menštruačný kalendár

Praktická Žena.sk

Trápi Vás nadváha?

Vypočítajte si BMI

cm
kg

Neviete čo znamená BMI? Kliknite, a dozvite sa viac

Kontakt na redakciu

redakcia@zena.sk

Aktuálne | Katalóg firiem | Mapy | Doprava | Email | Žena | Magazín | Automix | Lepšie bývanie | Kultúra | Bulvár | Referáty | Blogy | Menu | Počasie | Reality | Slovníky | Zľavy | Súťaže | Pohladnice

centrumholdings.com | O nás | Voľné miesta | Kontakty | Centrum.sk

Copyright © 2014 centrumholdings.com - všetky práva vyhradené. Publikovanie alebo šírenie obsahu je zakázané bez predchádzajúceho súhlasu.